Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie. Více informací.

Rozumím

Zavoláme Vám
Jméno
Neplatný vstup

Nezávazná konzultace
Neplatný vstup

Antispam*
AntispamNeplatný vstup

Pokud uvažujete o propagaci Vašich služeb či produktu, jedním z nejpodstatnějších kroků, které musíte pro zajištění prodeje učinit, je reklama. Nabízí se nám otázka, kde takovou reklamu šířit?

  • Kde je vysoká koncentrace lidí a jejich pozornosti, tam je také prostor pro reklamu - to je tedy první faktor při výběru místa pro reklamu
  • Druhým, a pro mnohé často nejvýznamnějším faktorem, je cena, kterou jsme ochotni do reklamy investovat
  • Třetím faktorem je cílová skupina, která by měla o daný produkt či službu zájem
  • Dalším faktorem je obsah a jeho variabilita - protože není nic horšího, než stále se dokola opakující reklama, která je do nás huštěna od rána do večera a my se vůči ní stáváme rezistentní

Na výběr máme z mnoha možností, kam reklamu umístit: televizní spoty, reklamní billboardy, reklamy v rozhlasových médiích, apod. Tyto druhy reklamy jsou ale finančně velmi náročné. Na druhé straně žijeme v době internetu a sociálních sítí, které otevřely dveře do světa dostupné reklamy pro každého. Všechny výše zmíněné body je nutno zvážit a nejlépe z nich vychází cesta propagace online, která je nejčastěji ta správná pro efektivní šíření povědomí o Vaší službě či produktu a samozřejmě zajištění vyšších zisků.

Reference

hp eduautogasconfido home

SEO - Optimalizace pro vyhledavače

Zamyslete se nad Vaší poslední návštěvou vyhledavače Google nebo Seznam, kdy jste hledali nějaký produkt nebo službu.

  • Upínal se Váš zrak na horní polovinu první stránky?
  • Zaměřili jste se na výsledky na prvních pozicích?
  • A dostali jste se na druhou stránku nebo jste si vybrali již na té první?

Podobně hledají na internetu denně tisíce lidí, kteří by mohli být Vaši potenciální zákazníci. Těmto výsledkům se říká přirozené výsledky vyhledávání a Vy za ně neplatíte, ovšem dostat se na první pozice ve vyhledávačích není jen tak a jedná se o nikdy nekončící běh na dlouho trať. Do detailů SEO se zde nechceme pouštět, ale ve stručnosti je nutno zajistit optimalizaci Vašich webových stránek do největších detailů, jako jsou správné názvy, relevantní obsah, správně zvolená klíčová slova, průběžná tvorba množství zpětných odkazů, pravidelná správa webu a tak bychom mohli pokračovat...

Také jste si ale nejspíš všimli, že ty nejpřednější pozice zaujímají výsledky, které se nepatrně liší od ostatních. A to je dobrá zpráva - jedná se o placenou reklamu, která je dostupná i pro Vás a my Vám řekneme proč.

PPC - Plaťte jen za reklamu, o kterou mají lidé zájem

Jak již bylo zmíněno výše, místa s vysokou koncentrací lidí jsou příhodná pro nejrůznější propagaci čehokoliv. A sociální a vyhledávací sítě jsou pro to jako stvořené. Patří mezi ně Facebook, Youtube, Instagram, Google.cz i Seznam.cz.

Reklamy PPC („pay per click“ – „platba za proklik“) jsou výhodné hned v několika ohledech:

  • Abyste se zobrazovali na prvních pozicích vyhledávačů, cestou PPC tak trochu „obejdete“ zdlouhavý proces SEO
  • Vaše reklama běží neustále a Vy jste na očích všem potenciálním zákazníkům
  • Platíte pouze tehdy, když o Vaše služby či produkt někdo projeví zájem
  • Výdaje na reklamu a zisky z reklamy máte skvěle pod kontrolou
  • Reklama se zobrazuje pouze lidem, kteří o ni mají zájem
  • Reklamu můžete kdykoliv změnit, pozastavit nebo zrušit

Je nutno zmínit, že výše uvedené body jsou nespornými klady PPC, nicméně je dobré na SEO pracovat, protože i optimalizace stránek s relevantním obsahem má vliv na výsledky placené PPC reklamy. S kvalitními webovými stránkami můžete propagovat své služby nebo produkty na předních pozicích za nižší cenu než Vaše konkurence.

Nakonec si položte otázku: Už se Vám někdy stalo, že jste hledali na internetu konkrétní typ bot nebo oblečení a po pár dnech na Vás stejný produkt vyskočil na Facebooku nebo na jiných webových stránkách? Nejspíš Vám dochází, kam tím míříme. A ne, není to náhoda. Jedná se o tzv. remarketing, neboli zpětný marketing, a i to je PPC reklama, která potenciálnímu zákazníkovi připomíná, že si chtěl vlastně tento produkt koupit a neměl by na to zapomenout.

Jak na to?

Pokud se pro SEO nebo PPC rozhodnete, rádi pro Vás zajistíme kompletní správu Vašich reklam, ať už na sociálních či vyhledávacích sítích, dle Vašich přání a požadavků!

Celý proces bude probíhat následovně:

  • Zanalyzujeme stav Vašeho webu, sociálních sítí a konkurence
  • Vyhodnotíme situaci
  • Navrhneme a upravíme obsah tak, aby byl co nejrelevantnější
  • Navrhneme a vybereme nejvhodnější kampaně
  • Po skončení kampaň vyhodnotíme a Vy tak získáte informace o její efektivitě

Kolik Vás to bude stát?

Jistě Vás teď ale zajímá částka, která je pro spuštění reklamy potřebná. Nejspíš Vás překvapíme, ale ta je čistě jenom na Vás.

  • Vy sami si zvolíte finanční obnos, který chcete do reklamy investovat
  • Platíte pouze za reklamu, která oslovuje konkrétní cílovou skupinu, a ne uživatele, kteří o Váš produkt či služby nemají zájem (jako např. v případě billboardů a televizních spotů)
  • Můžete si určit měsíční nebo denní limit, abyste měli své výdaje stoprocentně pod kontrolou

Orientační cena:

Cena se odvíjí od současného stavu Vašich webových stránek, sociálních sítí a úkonů, které je ze začátku potřeba provést.

Pro bližší představu jsme připravili nejčastější modelovou situaci:

Obrátí se na nás malý až střední podnikatel s potřebou rozšíření povědomí své značky a zvýšení zisku z prodeje. Webové stránky nemá žádné nebo pouze základního charakteru, které si svépomocí vytvořil. Na sociálních sítích není vůbec, nebo jen minimálně aktivní. Vše je tedy v úplných začátcích a je potřebovat zapracovat ve všech směrech.

  • My si vyslechneme zákazníkovy požadavky a vyžádáme si webové stránky a aktivní účty na sociálních sítích (v této fázi nevyžadujeme přístupy do účtů).
  • Ve druhém kroku provedeme analýzu stavu webových stránek, účtů na sociálních sítích a současného konkurenčního prostředí.
  • Následně připravíme vhodnou marketingovou strategii, která zahrnuje potřebné změny z hlediska online marketingu, návrh kampaní, klíčových slov, úpravu sociálních sítích, včetně průběžného přidávání příspěvků na soc. sítě a další způsoby propagace.
  • V dalším kroku proběhne schůzka ohledně námi navrhovaných změn, kde má zákazník prostor se k navrhovaným změnám vyjádřit.

Domluvíme se tedy na následujícím:

Analýza současného stavu včetně analýzy konkurence 5.400,-
Založení účtů na sociálních sítích (Facebook, příp. Instagram) 1.200,-
Tvorba webových stránek odpovídajících nabízeným službám či produktům od 20.000,-
Založení účtů na vyhledávacích sítích (AdWords, Sklik, Moje firma, firmy.cz) 1.200,-
Vytvoření kampaní (AdWords, Sklik, Facebook) + potřebný odhadovaný kredit 4.800,-
Správa sociálních sítí v podobě 2 propagovaných článků/měsíc 1.800,-
Správa webu 1.200,-

Tedy zainvestujete něco okolo 20-25 tis včetně kreditu a jste ve hře o zákazníky.

A proč UNISMINI?

Protože se jedná v první řadě o Vaše peníze. V okamžiku, kdy se máte na někoho spolehnout, zaplatit a hlavně mu svěřit své finance, potřebujete jistotu. Jistotu, že o peníze zbytečně nepřijdete a naopak se Vám tato investice dobře zúročí. Na trhu existuje nespočet internetových agentur, které nabízejí podobné služby a je velmi náročné se na tomto poli zorientovat.

Dobré jméno je pro nás značkou, která nás prodává. Stojí za námi výčet spokojených zákazníků, kterým jsme historicky nejenom ušetřili, ale také zúročili nemalé finance. Zde je několik důvodů, proč byste se měli svěřit do rukou UNISMINI:

  • Jsme na trhu již 25 let
  • Nabízíme široký výběr služeb v oblasti e-marketingu, IT a záložních zdrojů
  • Kolektiv UNISMINI je složený pouze z profesionálních pracovníků, kteří ví, co dělají
  • Neplýtváme Vašimi penězi, které se rozplynou v nejasných položkách, a všechny cenové kalkulace podrobně rozepisujeme
  • Na komunikaci si zakládáme, a proto nabízíme možnost obrátit se na naši linku 24/7
  • Odpovědně plníme cíle a přání našich zákazníků
Pokud si stále ještě nejste jisti, mohly by Vás zajímat naše reference.

Reference

miroslav smidchrpa sportmagboxoz

Máte zájem o více informací?

Napište nám o vypracování cenové nabídky

Poptat

nebo nás můžete kontaktovat na bezplatné lince 800 171 298