V níže uvedených bodech jsou uvedeny podmínky, za nichž společnost UNISMINI – služby, spol. s r.o. (dále jen UNISMINI) poskytuje služby na území České republiky, pokud není smlouvou, jejíž nedílnou součástí jsou tyto podmínky, stanoveno jinak.
1. UDÁNÍ CENY
Udání ceny je poskytováno na základě ceníku a nabídky. Pokud není stanoveno jinak, zůstává cena v platnosti po dobu jednadvaceti (21) dnů.
2. CENY
2.1 |
Ceny jsou udávány v českých korunách. |
2.2 |
Firma UNISMINI si vyhrazuje právo změny koncové ceny u dováženého zboží při změně kursu o +/- 2% mezi datem objednávky a datem dodání. |
2.3 |
Ceny zahrnují pojištění a celní poplatky u dováženého zboží, kromě případů, kdy je v udání ceny uvedeno jinak. |
2.3.1 |
Ceny nezahrnují daň z přidané hodnoty, která bude připočtena k ceně za výrobek nebo dodávku a fakturována zvlášť, pokud není v nabídce uvedeno jinak. |
3. ÚHRADA
3.1. |
Všechny částky poukázané ve prospěch Unismini musí být v plné výši, prosté jakýchkoliv bankovních poplatků nebo jiných nákladů spojených s převodem. |
3.2 |
Vlastnické právo k technickému vybavení a hmotnému zboží přechází na zákazníka okamžikem připsání na účet UNISMINI všech plateb splatných zákazníkem za dodávku podle těchto podmínek. |
4. DODÁNÍ
4.1. |
Dodávka hmotného zboží se považuje za uskutečněnou a riziko ztráty nebo škody přechází na zákazníka okamžikem, kdy dojde k dodávce zboží na dohodnuté místo. |
4.2 |
V případě, že dojde k prodlení v odeslání na žádost zákazníka nebo z jiných důvodů, za které zákazník odpovídá, veškeré náklady skladování z tohoto plynoucí za dobu od původně dohodnutého termínu dodávky do skutečné dodávky budou účtovány zákazníkovi. |
4.3 |
Dojde-li ke zpoždění dodávky z důvodů, o kterých se lze rozumně domnívat, že jsou v moci UNISMINI nebo za které UNISMINI odpovídá a nebude-li tato uskutečněna ani v dodatečné lhůtě písemně stanovené zákazníkem, má tento právo objednávku zrušit. |
4.4 |
Dodávka hmotného zboží na místo instalace není zahrnuta v ceně, pokud dohoda nebo smlouva nestanoví jinak. |
4.5 |
Zpětný odběr obalové techniky podle zákona 477/2001 Sb. (Zákon o obalech) je zajištěn odvozem obalů dodavatelem zboží z místa instalace a jejich následnou ekologickou likvidací přes autorizovanou smluvní firmu. |
5. INSTALACE. PŘÍPRAVA MÍSTA INSTALACE.
5.1 |
Před vlastní instalací je zákazník povinen zajistit přípravu jejího místa v souladu s příručkou nebo pokyny vydanými firmou UNISMINI. |
5.2 |
Instalace dodaného zboží není zahrnuta v ceně, neuvádí-li UNISMINI jinak. |
5.3 |
Instalace se pokládá za ukončenou v okamžiku úspěšného zakončení standardních zkušebních procedur nebo při započetí komerčního využívání výrobků nebo dodávky zákazníkem. |
5.4 |
UNISMINI nenese odpovědnost za připojení dodávaných výrobků k cizím výrobkům. Jestliže UNISMINI provede připojení těchto výrobků na žádost zákazníka, neručí za případně vzniklé škody. |
5.5 |
U zboží určeného k instalaci zákazníkem se převzetím rozumí čas dodání, pokud zákazník do patnácti (15) dnů neoznámí vady výrobků nebo jejich nesoulad s objednávkou přijatou UNISMINI. |
6. ZÁRUKY
6.1 |
Záruka na zařízení se řídí zárukou od výrobce a těmito podmínkami. |
6.2 |
UNISMINI odpovídá za vady materiálu nebo zpracování po dobu jednoho (1) roku od data ukončení instalace nebo, jestliže UNISMINI instalaci neprovádí, od data dodání (záruční doba), není-li v udání ceny, předávacím protokolu nebo dodacím listě určeno jinak. Jestliže UNISMINI brání v instalaci některého zařízení okolnosti, které není v její moci ovlivnit, po dobu delší než třicet (30) dnů od data dodání, začíná záruční doba běžet třicátý (30.) den po dodání. |
6.3 |
Podle těchto záručních podmínek je povinností UNISMINI opravit nebo vyměnit kteroukoliv část, jež selhala v důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případě výměny celého zařízení nebo jeho části se do záruční doby nepočítá doba, která uplyne od uplatnění reklamace do jejího vyřízení (převzetí opraveného, vyměněného zboží), záruční doba se o tento čas prodlužuje. Oprava se uskuteční v normální pracovní době UNISMINI. Veškerá nahrazená zařízení nebo součásti se stávají majetkem UNISMINI. |
6.4 |
Doba nástupu na opravu vadného zařízení je nejdéle do 48 hodin. |
6.5 |
Výše uvedené záruční opravy bude UNISMINI provádět v místě instalace. Toto se nevztahuje na počítače řady PC a zdroje nepřerušitelného napájení (UPS) do 3 kVA, tyto jsou opravovány v laboratoři firmy UNISMINI nebo u zákazníka, podle typu zakoupené služby. Záruka nezahrnuje dopravu (cestovné) a spotřební materiál (tonery, barvící pásky a válce do laserových tiskáren, akumulátory do zdrojů nepřerušitelného napájení a další), pokud podmínky nestanoví jinak. Reklamované zboží lze vrátit pouze v původním obalu a úplném stavu, včetně příslušenství. |
6.6 |
Reklamace zboží podléhá Reklamačnímu řádu firmy UNISMINI. Reklamační řád je vyvěšen na veřejně přístupném místě ve firmě UNISMINI. |
6.7 |
Uvedené záruky jsou podmíněny řádným používáním a ošetřováním produktu, udržováním bezpečného a vhodného místa instalace. |
6.8 |
Jestliže se prokáže skutečnost, že zařízení není vadné ve smyslu podmínek záruky, uhradí zákazník UNISMINI veškeré náklady na dopravu, manipulaci a opravy podle sazeb běžných v té době. |
6.9 |
Nesplnění podmínek Reklamačního řádu může být důvodem ke ztrátě záruky. |
7. ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY - OMEZENÉ RUČENÍ
7.1 |
Právo zákazníka na náhradu škody na majetku plynoucí z činnosti firmy UNISMINI bude omezeno na maximální částku jednoho miliónu korun českých (1.000.000,- Kč) za přímé ztráty. UNISMINI nebude v žádném případě ručit za žádné škody vyplývající ze ztráty dat, ušlého zisku, užití produktů, ani za žádné náhodné nebo následné škody, i kdyby byla na možnost takových škod upozorněna. |
8. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY NA VÝPOČETNÍ TECHNIKU – PC a komponenty
8.1 |
Pro uznání reklamace PC musí být splněny podmínky uvedené v Reklamačním řádu firmy UNISMINI. |
8.2 |
Provozní teplota okolí se musí pohybovat v rozmezí udaném technickými podmínkami. Skladovací teplota okolí od 0 do 40oC. |
8.3 |
Záruční doba na výpočetní techniku se řídí záruční dobou výrobce. |
PC |
Záruka |
Servis |
Sestava PC firmy Unismini |
36 měsíců (záruka typ 3.1) |
1. rok u zákazníka 2. až 3. rok laboratoř |
Sestava PC firmy Unismini |
36 měsíců + služba uniPac (záruka typ 3.3) |
1. až 3. rok u zákazníka |
9. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY NA ZDROJE NEPŘERUŠITELNÉHO NAPÁJENÍ (UPS)
9.1 |
UPS musí být připojena a zapnuta do tří měsíců od data předání (podle dodacího listu nebo předávacího protokolu). |
9.2 |
Zdroj musí být provozován v souladu s technickými podmínkami výrobce (provozní teplota se musí pohybovat rozmezí udaným technickými podmínkami). |
9.3 |
Skladovací teplota okolí od 0 do 40oC. |
9.4 |
Záruka u UPS nad 3 kVA je podmíněna pravidelnou údržbou prováděnou na náklady zákazníka. |
9.5 |
První rok záruky provádí údržbu firma Unismini bezplatně. |
9.6 |
V případě, že nebude preventivní údržba zdroje prováděna, zkracuje se záruční doba zdrojů nad 3 kVA na 12 měsíců od dne uvedení do provozu, případně na 12 + 1 měsíce ode dne dodání výrobku. |
9.7 |
Instalace UPS o výkonu nad 3 kVA (instalace do pevných rozvodů) musí být provedena odborně vyškolenou firmou. |
9.8 |
Záruka na UPS o výkonu nad 3 kVA se vztahuje pouze na zdroje nainstalované odborně vyškolenou firmou. |
9.9 |
Záruční oprava je provedena zdarma, zákazník hradí pouze dopravu a to u UPS, které neinstaluje firma Unismini. |
9.10 |
Uznání reklamace podléhá Reklamačnímu řádu firmy Unismini. |
UPS |
Záruka |
Servis |
Pulsar Ellipse (+Premium) |
24 měsíců |
laboratoř |
Pulsar Evolution |
24 měsíců |
laboratoř |
Pulsar Extreme a Extreme C |
24 měsíců |
laboratoř |
Comet Extreme |
12 měsíců |
u zákazníka |
Comet S31 |
12 měsíců |
u zákazníka |
Galaxy 3000 |
12 měsíců |
u zákazníka |
Galaxy PW |
12 měsíců |
u zákazníka |
Galaxy |
12 měsíců |
u zákazníka |
Baterie (od zdroje Comet nahoru) |
základní záruka 12 měsíců |
|